poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Urodziny H.P. Lovecrafta

Zbieram się powoli od dłuższego czasu do kontynuacji raportu ze 'Sword of the Dales', ba, mam już nawet kawałek tej notatki, ale dzisiaj, z okazji urodzin Samotnika z Providence chciałem wrzucić raport z sesji Trail of Cthulhu która odbyła się w zeszły weekend. Niestety, nie dokończyłem go zatem pójdę zagłębić się w lekturze Zewu Cthulhu. Raport postaram się wrzucić jutro, choć moja słowność (przynajmniej jeśli chodzi o bloga) jest rzeczą bardzo niestałą.










A na koniec ciasto:

2 komentarze:

  1. Jest gdzieś przepis na owe ciacho? Kiedyś robiłem notkę, w której gromadziłem różne "erpegowo - kulinarne" przepisy (np. kostki z czekolady), fajnie by było dorzucić tak finezyjny wypiek!

    Pozdrawiam,
    Skryba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie sądzę. Poszukałem trochę pod linkiem w którym wygrzebałem to ciasto i wszystko wskazuje, że jest to taki klasyczny tort jaki robią Anglosasi (biszkopt w środku?) pokryty z wierzchu lukrem. Czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń